Kymi Fishing Open 2012

La 12.5. Kymi Fishing Open virvelisarja klo 9 – 13
La 12.5. Kymi Fishing Open perhosarja klo 15 – 19

Osallistumismaksut

VIP-kalastuspäivä 130 €/hlö                                                                                                                                           Osallistumismaksu sisältää buffet lounaan, kalastusluvan ja kalojen käsittelyn.

Yritys/joukkuesarja 130 €/joukkue (max. 3 hlö)                                                                                                                Kilpailumaksu sisältää kalastusluvan ja kalojen perkaukset.

Yksilösarjat 30 €/hlö/sarja, molemmat yhteensä 50 €/hlö                                                                                                   Kilpailumaksu sisältää kalastusluvan ja kalojen perkaukset.

Ilmoittautuminen

VIP-kalastuspäivälle otetaan 60 ensimmäiseksi ennakkoilmoittautunutta henkilöä.                                                                   Ainoastaan ennakkoilmoittautumiset osoitteeseen: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.

Yritys/joukkue- ja yksilösarjojen kilpailumaksut on maksettava viimeistään 4.5.2012 mennessä tilille:                                                                         Sampopankki FI4780001171328850 Kotkan Perhokalastajat ry. Maksun viestiosaan osallistujan nimi ja sarja/sarjat.

Kilpailukortin saa maksutositetta vastaan Munkkisaaren Majan läheisyydessä olevasta kilpailukansliasta perjantaista 11.5. klo 10.00 lähtien.          Ilmoittaudu ajoissa. Paikanpäällä voi myös jälki-ilmoittautua, jolloin kilpailumaksu on yrityssarjassa 150 € ja yksilösarjoissa 35 € sekä molempien yksilösarjojen maksu on 60 €.

Vuoden 2011 sarjojen voittajat ilmaiseksi !!!

Saalisvarmuus

Tapahtuman saalisvarmuuden varmistamiseksi Siikakosken kalastusalueelle istutetaan viikon aikana monessa erässä yhteensä 2400 kg kirjolohta. Tänä vuonna mukana on useita monikiloisia emokaloja. Joten siimojen katkontaa voi esiintyä. Todennäköistä on että lähes kaikki tapahtumaan osallistuvat saavat saalista. Vuoden 2011 tapahtumassa saatiin lähes 1000 kiloa kalaa.

Ruokailut

VIP-kalastuspäivän osallistumismaksu sisältää buffet-lounas Munkkisaaren Majalla:

Paria silliä                                               Sekasalaattia
Kirkasta perunasalaattia                           Leipävalikoima + voi
Riistakäristystä                                         Uunilohta
Pottuvoita ja keitettyä perunaa                 Vesi, kotikalja
Hedelmäsalaatti                                       Kahvi/tee

Yritys/joukkuesarjaan on mahdollista ostaa buffet-lounas etukäteen hintaan 20€/hlö:

Paria silliä                                                Sekasalaattia
Kirkasta perunasalaattia                            Paahdettua possua BBQ
Kermaperunat                                          Leipävalikoima + voi
Vesi, kotikalja                                          Hedelmäsalaatti
Kahvi/tee

Yritys/joukkuesarjan ruokailun maksut on maksettava viimeistään 4.5.2012 mennessä tilille:                                                                                        Sampopankki FI4780001171328850 Kotkan Perhokalastajat ry. Maksun viestiosaan ruokailevan joukkueen nimi.

Palkinnot

Yritys/joukkuesarjan 3 parasta joukkuetta palkitaan kalastusvälinepalkinnoin ja voittajajoukkue saa lisäksi kiertopalkintona upean Matti Kurkelan kalastusaiheisen puureliefin. Yksilösarjojen kolme parasta kilpailijaa kummastakin sarjasta palkitaan kalastusvälinepalkinnoin. Yksilösarjojen suurimman yhteissaaliin saanut kilpailija saa kiertopalkinnon lisäksi Kymi Fishing Oy:n tarjoaman opastetun kalastuspäivän Kymijoen ykköspoolille heinäkuussa 2012 (max 8 hlö, 6 h).

Tapahtuman järjestäjä

Kotkan Perhokalastajat ry

Tapahtuman tukijat

Tapahtuman kilpailusarjojen palkintojen sponsorina toimii Kymi Fishing Oy.                                                                             Tapahtuman muina tukijoina toimii Kotkan kaupunki ja Ely-keskus.

Heikki Helynen
sihteeri
Kotkan Perhokalastajat ry
puh. 0405108272

Tule paikanpäälle toteamaan kilpailun luoma jännitys ja viihtymään samanhenkisten kalakavereiden seurasta. Lisäksi saalistamanne kalat on mukava viedä tuliaisina kotiväelle, vaikkapa Äitienpäivä ”lahjaksi”. Toivomuksessamme on että lämmin kevättuuli viihdyttäisi tapahtumaan osallistujia.

Avaa PDF-versio tästä.

Mikäli PDF ei näy, voit ladata ilmaisen Adobe Reader-ohjelman tästä.